жанама мінездеме - мәңгілік бала бейне оқу > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

жанама мінездеме - мәңгілік бала бейне оқу

페이지 정보

작성자 Roscoe 작성일 24-10-04 09:12 조회 6 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
жанама мінездеме - мәңгілік бала бейне оқу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Пән: Қазақ әдебиеті. Бөлім атауы: Қиял мен шындық. Сабақтың тақырыбы: Роза Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі 7-сабақ. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. Пән: Қазақ әдебиеті. Бөлім атауы: Қиял мен шындық. Сабақтың тақырыбы:Роза Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі 3-сабақ. Осы сабақ. Мәңгілік бала бейне» күллі қазақ жұртының ауыр қайғысы мен мұңын жамылған шығарма.Ядролық сынақтардың зардабынан мүгедек болған Ләйлә қыздың өмірі сипатталады. Оның туған жері Қарауылдың ащы болмысы мен. Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой салу, көркем оқу. Көрнекілігі: слайд, мақал мәтелдер, сызбалар. Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, қазақ тілі. Оқушылар: кейіпкер мінезін ашатын тілдік тәсілдерге сүйенеді. Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: тура және жанама мінездеу, мәңгілік бала бейне, адам қолымен жасалған жауыздық. Роза Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне». Р.Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: мінездеме жазу оларға қызықты бола түсті. Толық нұсқасын 30 секундтан кейін жүктей аласыз!!! Сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады. Көпшілік оқушылар үшін «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің композициясына талдай алады. Кейбір. Р.Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Б/С3. Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік. Мәңгілік бала бейне» күллі қазақ жұртының ауыр қайғысы мен мұңын жамылған шығарма. Ядролық сынақтардың зардабынан мүгедек болған Ләйлә. Сабақ мақсаты: Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. Сабақ барысы: Оқушылардың қызығушылығын ояту Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы. Роза Мұқанова "Мәңгілік бала бейне" әңгімесі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.А/И1. Шығармадығы эпизодтар мен бейнелерді. Сабақ мақсаты: Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. Сабақ барысы: Оқушылардың қызығушылығын ояту Оқу мақсатымен таныстыру. Р.Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: мінездеме жазу оларға қызықты бола түсті. Толық нұсқасын 30 секундтан кейін жүктей аласыз!!! Р.Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс. Сабақ мақсаты: Т/Ж4. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу кейіпкер бойындағы қасиеттерге талдау жасайды. Мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп айт. 5. Айгүл қандай бала? Мәтіннің соңғы сөйлеміне мән беріп оқып, өз ойыңды айт. Саралау.

214 бұйрық 2020, 214 бұйрық 30 қараша атф құрамындағы нуклеотид көкнәр пайдасы мен зияны, көкнәр шайы пайдасы қазақ акср астанасы орынбордан қызылордаға көшірілуі тіл асыл қазына эссе бейбітшілік әлемді құтқарады эссе, бейбітшілік байрағымыз эссе




биология 8 сынып зертханалық жұмыс 2
балаларды асырап алған ата-аналарға көмек ретіндегі
бастауыш сынып оқушыларының зерттеу
экспо эссе қазақша
жк каменка алматы
just speak it личный кабинет
https://www.kv-work.com/bbs/board.php?bo_table=free&wr_id=673551 SNS
сенсорика кіші топ тех карта
қалқаман сарин тәуелсіздік перевод

.
==============================================================

~~~~~ лакмус индикаторы қышқылдық ортада қандай түске өзгереді ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

  • 12 Cranford Street, Christchurch, New Zealand
  • +64 3 366 8733
  • info@azena.co.nz

Copyright © 2007/2023 - Azena Motels - All rights reserved.