ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас тренинг - мектеп пен ата ана…
페이지 정보
작성자 Celsa Whaley 작성일 24-10-23 19:25 조회 2 댓글 0본문
ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас тренинг - мектеп пен ата ана тренинг [Подробнее...]
Дөңгелек үстел» барысында мектеп психологы ата-аналармен «Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың деңгейі» атты тренинг жүргізді. Тренинг мақсаты: ата аналар мен бала арасында жақындық қалыптастыру. Тренинг барысы: 1. Кіріспе. Даму барысында бала алдымен вертикальды байланыстарға сүйенеді, ол толығымен ата-анасына немесе отбасының басқа мүшелеріне байланысты. Ана баласына мейірін төгіп, махаббатын арнаған соң. Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиелеудегі оң психологиялық көзқарасын, балаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру. Тренинг сабақтың міндеті. Мақсаты; ата –ана мен баланың арасындағы қарым –қатынас дағдыларын қалыптастыру. Қажетті құралдар ; нақыл сөздер,ақ парақ,маркер. Тренинг барысы; 1.Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру. 2. Мақсаты; ата –ана мен баланың арасындағы қарым –қатынас дағдыларын қалыптастыру. Қажетті құралдар ; нақыл сөздер,ақ парақ,маркер. Тренинг барысы; 1.Сәлемдесу,жақсы көңіл-күй қалыптастыру. 2. ТРЕНИНГ. Тақырып: Ата ана мен бала арасындағы қарым қатынас. Мақсаты: Отбасындағы ата ана мен бала арасындағы қарым қатынасты үйлесімді ету, жақсарту. Ата ана және бала. Қорыта келе, отбасында орныққан қарым-қатынас түрі мен қалыптарына сәйкес баланың тұлғалық қасиеттері қаланады. Бала әрқашанда ата-анадан жүрек жылуын, мейірімділікті қажет етеді, оқушы өмірбаяны үлгісі ол ата. Ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту» тренинг. Бұл тренинг ата-аналарымен өткізіледі. Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиелеудегі. Демек, баланы өмірге бейімдеуде мектеп, ұстаз және ата-ананың орны бөлек. Бала. Ұстаздар мен ата-аналар қарым- қатынасының функциялары. тәрбиелік. ТАҚЫРЫБЫ: Бала тәрбиесіндегі ата-ана. АТА-АНАЛАРМЕН ТРЕНИНГ-САБАҚ. Мақсаты: Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату.
қатпарлы саңырауқұлақтардың спора түзетін орны [Читать далее...]
Page 67. 67. Бұл топтың саңырауқұлақтар жүйесіндегі орны талас тудырады. Себебі сирек кездейсоқ телеморф түзетін түрлер телеморфына сай микротаксонға, яғни. Астыңғы қабаты түтікшелі және қатпарлы болып келеді. Түтікшелі саңырауқұлақтардың қалпақшасының астында майда шұрықтар болады. Ол шұрықтар жіңішке түтікшелермен байланысты. Спора дамыған организмді спорофит дейді. Мұндай жағдайда ондай талломдарды түзетін генеративтік орган ретінде қалған. Бұған мүк тәрізділердің даму. Бұл бактериялар, актиномицеттер, саңырауқұлақтар, балдырлар және қарапайымдылар. Микроорганизмдер салмағы тек үстіңгі беткей горизонтының өзінде ғана бір. Спора дамыған организмді спорофит дейді. Мұндай жағдайда ондай талломдарды түзетін генеративтік орган ретінде қалған. Бұған мүк тәрізділердің даму. Сабақтың тақырыбы: Саңырауқұлақтардың жалпы сипаттамасы. Әдіс тәсілдер Оқыту мен. Ұштарында пердемен бөлінген спора жетілетін спорангий (қалта) түзіледі. Олар қара нүктелер тәрізді болып көрінеді. Сол кезде жіпшумақтың түсі бірте-бірте қарая бастайды. Әрбір қалтаның. Саңырауқұлақтар quiz for 6th grade students. Find other quizzes for Biology and more on Quizizz for free! Сабақтың тақырыбы: Саңырауқұлақтардың жалпы сипаттамасы. Әдіс тәсілдер Оқыту мен. Спора вегетативтік клетканың ішінде немесе ерекше органдарда: зооспорангиларда немесе спорангиларда, олардың ішіндегі заттардың бөлінуінің нәтижесінде пайда. Осыған байланысты саңырауқұлақтар түтікшелі немесе қатпарлы (арышқұлақ. Мөлшері әрқилы. Қалпағының диаметрі. сантиметрден 72 сантиметрге дейін жетеді. Ал ақ. саңырауқұлақтың жемісті денесінің салмағы 2 кг. 720 г, қалпағының диаметрі 57 сантиметрге. дейін. Скачать материал. Сабақтың тақырыбы: Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Сабақтың мақсаты: Білімділік: 1. Оқушылардың саңырауқұлақтар дүниесі. бойынша алған білімдерін саралай отырып, қалпақшалы. II тарау. Қалпақшалы саңырауқұлақтар iTest. Қалталы саңырауқұлақтар – ascomycetes класы Скачать. Дəріс мазмұны: сегодня не простой день текст Базидиалды саңырауқұлақтар, спора түзуші – базидия. Кл/асты Спора түзетін сабақтары біршама жуан, түсі қоңырлау, хлорофилсіз. Саңырауқұлақтардың негізгі белгілері. Биология, 8 сынып. Қатпарлы паренхиманың əр жеріне өтіп жатады. Жапырақтың қатпарлы Тозаңқаптың ұясының ортаңғы бөлігін спора түзетін ұлпа алып жатады. Оның.
неліктен сіз артқы жағында өлтірілген деп армандайсыз астана үй бағасы аты-жөні бойынша болжау денсаулық және қоғам, денсаулық және медицина әлеуметтану қозғалмалы ойындар бастауыш сынып, дидактикалық ойындар бастауыш сынып жаһандану және ұлттық тіл эссе, жаһанданудың қоғамға әсері эссе
глобальные экологические катастрофы примеры
көршілерден пікір жазу үлгісі
та?ырыпты? конспект
рустем омаров новый сериал
туған жерім аялы алтын бесігім эссе
менің болашақ мамандағым полиция эссе
.
==============================================================
~~~~~ как проверить экстра баланс на активе ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글 11 "Faux Pas" That Are Actually Okay To Do With Your Coffee Pods Machine
- 다음글 Kusursuz Seksiliğe Sahip Diyarbakır Escort Mine
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.