мәтін мазмұнын тезис түрінде жаз мәтіннің стилін - 9 тапсырма мәтін мазмұны бойынша тезис жаз > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

мәтін мазмұнын тезис түрінде жаз мәтіннің стилін - 9 тапсырма мәтін ма…

페이지 정보

작성자 Anderson 작성일 24-06-07 10:06 조회 107 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мәтін+мазмұнын+тезис+түрінде+жаз+мәтіннің+стилін+9+тапсырма+мәтін+мазмұны+бойынша+тезис+жаз
 
 
мәтін мазмұнын тезис түрінде жаз мәтіннің стилін - 9 тапсырма мәтін мазмұны бойынша тезис жаз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша конспект жаз. Өзіне ерекше ұнаган сейлемдердi кешiрiп ал. Қою карiппен жазылған сөздерді қатыстырып, сейлем курап жаз. Мәтін жұмысы – оқылым дағдысын дамытуда үлкен орын алатын оқыту нысаны. Біріншіден, оқыту үдерісінде ұсынылатын материалдар көбінесе мәтіндер және. Мәтінді тыңдатады. Оқушылар үнтаспадан мәтінді тыңдайды, мәтін мазмұнын тезис түрінде жазады, мазмұнын өз сөзімен баяндайды. Дескриптор: – мәтіннен қажетті. Мәтіннің мазмұны бойынша қорытынды шығару, болжау. Функционалдық оқылым дағдысы дамыған оқушы «мәтіннен ақпаратты алу – оны түсіну, қысқарту, өңдеу. 9-тапсырма (оқулықтан) 1) Мәтін мазмұны бойынша тезис жаз. Кіріспе (өте қысқаша) Негізгі бөлім/теориялық бөлім (ең маңызды тұстарынан тұрады) негізгі ойды тезис түрінде жаз. Тезис – мәтін абзацтарында баяндалған негізгі мәселелердің жинақталып, қысқаша тұжырымдалған жазба нұсқасы. Тезис саны мәтінде берілген негізгі ақпараттар. Тезис – мәтін абзацтарында баяндалған негізгі мәселелердің жинақталып, қысқаша тұжырымдалған жазба нұсқасы. Тезис саны мәтінде берілген негізгі ақпараттар. Мәтінді тыңдатады. Оқушылар үнтаспадан мәтінді тыңдайды, мәтін мазмұнын тезис түрінде жазады, мазмұнын өз сөзімен баяндайды. Дескриптор: – мәтіннен қажетті. ЖАЗЫЛЫМ АЙТЫЛЫМ -тапсырма. 9 Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жаз. Парталас досың екеуің бір-біріңнің сұрақтарыңа жауап беріңдер. Похожие вопросы: Ы ЖАЗЫЛЫМ АЙТЫЛЫМ I D 7-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша тезис жаз. Найди ответ на свой вопрос: 9-бөлім 5-тапсырма. Мәтіннің негізгі мазмұнын тезис түрінде жазыңдар. 10 11 классы 9-бөлім 5-тапсырма. Мәтіннің негізгі. Мәтінтану қарастырылып отырған мәтіннің қай дәуірге немесе авторға тиесілі екендігін анықтайды. Герменевтика мәтінді түсіндірумен. 7-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша тезис жаз. Мәтіннен өздік етіс қосымшасы жалғанған сөздерді теріп жаз. Олардың жасалу жолын түсіндір. От. Сабақ негізделген оқу. мақсаты. 2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2.2.1.1 сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу. 3) өз ойынан, үлгі бойынша, көргені немесе оқығаны бойынша мәтін (сипаттау, пайымдау, баяндау) құрастыру, мәтінді талдау, жоспар құру, мәтінге атау беру;. 4). Функционалдық ұстаным бойынша, мәтіннің -өздеріне нақты жанрда немесе белгілі бір мәтін түрінде (әңгімелеу, 5-тапсырма бойынша студенттердің мәтін талдауға. Алдыңғы тапсырма бойынша жазған жазбаңды қарсы жұппен айырбаста. Графикалық мәтіннің мазмұны не туралы? Мәтінде Мәтін мазмұны бойынша талқылау сұрақтарын. Resume. In clause the text tasks of a various stylistic orientation and their features are considered. The types of the text, in particular, distinction of an oral and written kind of.



оқытудың жаңа инновациялық әдістері - қазіргі инновациялық технологиялар [Читать далее...]

Оқытудың жаңа әдістері – бұл педагогтың шебер меңгеруді, қолданудың әлдебір философиясын, тұрақты күтімді және модификацияны талап. Оқытудың жаңа инновациялық әдістері, қазіргі инновациялық технологиялар Оқытудың жаңа әдістері – бұл педагогтың шебер меңгеруді, қолданудың әлдебір философиясын, тұрақты күтімді және модификацияны талап. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясы. "Жақсы мұғалім мектепке жан. Инновациялық оқыту. 1.дәстүрлі, нормативті оқытуға қарағанда білім игерудің ерекше, баламалы үлгісі, мұғалімнің жеке басының позициясын. Оқытудың жаңа әдістері – бұл педагогтың шебер меңгеруді, қолданудың әлдебір философиясын, тұрақты күтімді және модификацияны талап. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚУ. БІЛІМ БЕРУДЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР. Қазіргі заман ағымы болашақ ұрпақтың ой -өрісінің шыңдалуын, жеке тұлға ретінде қалыптасуын. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясы. "Жақсы мұғалім мектепке жан. Оқыту процесінің технологияларының көптүрлілігіне қарамастан- ақпараттық, проблемалық, модульдык, кейс- стади, рефлексия «адамтану», дуалдық, сын тұрғысынан. ID: ESI1476. ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ. Қазіргі кезде егемен. Қазіргі ақпараттық қоғамда өндірістің дамуының негізгі құралы болып ақпараттық ресурстардың қажеттілігі көрінеді. Сондықтан білім беру саласы да өзінің дамуы. Мемлекеттік білім стандарты жаңа педагогикалық технологияны ендіруді міндеттейді. Сондықтан оқу-тәрбие үрдісіне жаңа инновацияық әдіс-тәсілдерді енгізу. Оқытуда жаңа инновациялық әдістер мен жаңа ақпараттық технологияларды қолдану. Қазіргі білім беру жүйесіндегі маңызды мәселелердің бірі оқу үрдісіне жаңа инновациялық технологияларды. Қазіргі таңда жаңа технологияларды ағарту саласында тиімді әрі сапалы қолдану үшін оның бірнеше әдіс-тәсілдері де айқындалып отыр. Бұл инновациялық әдістер оқытушының педагогретінде. ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР, ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ» аттыI ХАЛЫҚАРАЛЫҚ. Оқытудың жаңа әдістері – бұл педагогтың шебер меңгеруді, қолданудың әлдебір философиясын, тұрақты күтімді және модификацияны талап. Оқытуда жаңа инновациялық әдістер мен жаңа ақпараттық технологияларды қолдану. Қазіргі білім беру жүйесіндегі маңызды мәселелердің бірі оқу үрдісіне жаңа инновациялық технологияларды. Қазіргі таңда жаңа технологияларды ағарту саласында тиімді әрі сапалы қолдану үшін оның бірнеше әдіс-тәсілдері де айқындалып отыр. Бұл инновациялық әдістер. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясы. "Жақсы мұғалім мектепке жан.


менің елім қазақстан шығарма 2 сынып
курс по графическому дизайну
мұрат мөңкеұлы шығармаларының тақырыбы мен идеясы
тәуелдік жалғау мысал
тірі ағзаның тіршілігіндегі зат тасымалдануының маңызы

.
==============================================================

~~~~~ кроль жүзу кезінде бұрылыс қалай жасалады ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

  • 12 Cranford Street, Christchurch, New Zealand
  • +64 3 366 8733
  • info@azena.co.nz

Copyright © 2007/2023 - Azena Motels - All rights reserved.