менің мәдениетке деген көз қарасым қандай деген - мәдениетті адам эссе > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

менің мәдениетке деген көз қарасым қандай деген - мәдениетті адам эссе

페이지 정보

작성자 Luz 작성일 24-06-16 15:56 조회 36 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=менің+мәдениетке+деген+көз+қарасым+қандай+деген+мәдениетті+адам+эссе
 
 
менің мәдениетке деген көз қарасым қандай деген - мәдениетті адам эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көз шырымын алатын болдым. – Алматыға Менің анам өмірбойы ауылдан ұзап шықпаған адам. Құдайдың қамқор деген бейнесі менің қарындасымның ынтасынан көрінеді. Мәдениетті адам-бұл асыл адам, бала кезінен ата-ананы құрметтеу, қарттыққа, абырой мен әділеттілікке, туған жерге деген махаббат пен туған жерге деген адалдық, достыққа деген адалдық. Адам өлген соң да жаны жоғалмай әлемдік рухпен қосылады деген сенім адамға үлкен сенім ұяландырады. Бұл біздің Шәкәрімді оқығанда алған тәліміміз. Жеке адамның, ұжымның ділі, идеологиясы, мәдениеті қалай қалыптасады және олартілде қалай бейнеленеді? Ұлттық мінез дегеніміз не және оның қалыптасуында тілдің. Дерінің рухани мүрасын меңгермей, қазір мәдениетті адам деп есептелу қиын. Бұл жерде осы ұлы құбылыстың мүсылмандық- пен қатысы қанша деген сүрақ занды туады. Сонда мәдениет осылардың қайсысымен көбірек анықталады деген заңды сұрақ туады. Егер біз мәдениетті тек материалдық және рухани бөліктерге. Көз шырымын алатын болдым. – Алматыға Менің анам өмірбойы ауылдан ұзап шықпаған адам. Құдайдың қамқор деген бейнесі менің қарындасымның ынтасынан көрінеді. Бірақ, жанын күтіп бос жатқан тән феномені нақтылы адамдық тәжірбиеде кездесті деген куәлікті немесе айғақты кездестіре алмаймыз. Бұл. Менің жеткілікті түрде айқын баяндауға тырысатын ұстанымым мынау: адам табиғатына қатысты қандай да бір жалпылаулар мүмкін емес, сондай­ақ, адам ең. Мәдениеті», «адамгершілік мәдениеті», «тәрбие мәдениеті», «ұлтаралық қатынас мәдениеті» деген көптеген мәдениетке қатысты сөз тіркестері кездеседі Олардың.

оқу тәрбие жұмысының жоспары, мектептің оқу-тәрбие жұмысы жоспары құрылымы astana it university, scientific journal of astana it university ожсб 9 сынып, ожсб 9 сынып тест сұрақтары мен жауаптары қазақстандағы инновациялық технологиялар, мектептегі инновациялық технологиялар эссе және оның түрлері, анықтамалық эссе жазу үлгісі

ыбырай алтынсарин қоғамдық саяси көзқарасы - ыбырай алтынсарин ағарту саласына қосқан үлесі [Читать далее...]

Ы. Алтынсарин еңбектерінің бағыттары қазіргі уақытта «жаратылыстану-матема- тикалық», «қоғамдық-гуманитарлық» салаларда өзектілігін аша түседі. Ы. Алтынсариннің. Қазақ халқының ұлы перзенті, қазақ жерінде оқу-ағарту ісін жүзеге асырған қазақ зиялылырының көшбасшысы, тұңғыш халық ағартушысы қоғамда өзгерісті жасау жолында. Ыбырай Алтынсарин және Абай Құнанбаевтардың еңбектерінен де кездестіре аламыз. Ғалымның пікірінше, жәдидшілдік – бірыңғай саяси сипатты қозғалыс емес, ол –. 1.1. Ыбырай Алтынсарин өз заманының кемеңгері. 1.2. Ыбырай мұраларының өзектілігі мен маңызы. 2. «Қазақ хрестоматиясы» әдебиет пен педагогиканың. Аса көрнекті демократ-ағартушы әрі жазушы Ыбырай Ал­тынсарин қазақтың ұлттық жазба әдеби тілін дамы­туда екі салада зор еңбек сіңірді: бірі жазушылық қызметімен, екіншісі ағартушылық қызметімен. Ыбырай Алтынсарин: Туған күні. Туған жері: Арқарағай, Қостанай облысының Қостанай ауданы, Аманқарағай ауданы, Күнтимес орда-қыстауы. Қайтыс болған күні: (47 жас). Қызметі. Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсариннің өмірбаянын Sputnik Қазақстан дерекқорынан оқыңыз. Ыбырай Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының, Затобол ауданында туып, 1889 жылы 30 шілдеде қайтыс болған. Әкесі Алтынсары ерте қайтыс болып, атасы Балғожаның бауырында өседі. Балғожа сөзге шешен, тілге. Ыбырай Алтынсарин – қазақтың аса көрнекті ағартушысы, қазақтың ұлы педагогы, біртуар ақын, қоғам қайраткері және қазақ жастарының алғашқы. Ыбырай Алтынсарин ағартушы, этнограф. Ыбырай ағарту ісімен бірге сол уақыттағы қоғамдық саяси өмірге сергек араласып, ғылым білімге, еңбек пен өнерге, дінге, этнографияға қатысты. ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН. Редакция. Выдающийся просветитель, педагог-новатор, организатор светских школ, фольклорист, этнограф, писатель, поэт, публицист, переводчик. Өмірбаяны. Кітаптар. Аудиокітаптар. Автор туралы. Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms. А.Ыбырай Алтынсарин -ақын әрі ойшыл екенін түсінеді.В.Ыбырайдың дүниеге көзқарасын, орыс зиялылары мен байланысын және халық ағарту ісіне қосқан үлесін саралап, тұжырымдайды.С.Қазақ тарихындағы Ыбырайдың. By ТƏ Ахметов 2016 — Шəмшəтұлы Ыбырай Алтынсариннің саяси–əлеуметтік көзқарасы Алтынсариннің қоғамдық саяси көзқарастары /. Ж. Ұлы ағартушының – ағарту ісіне қосқан үлесі М. Ыбырай Алтынсарин. 1841 1889. Ыбырай Алтынсарин қазақтың ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із. Ыбырай Алтынсарин. Туған күні. 1841. Қайтыс болған күні. 1889. Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам.


функцияның өсу және кему белгілері қмж
шапанның бас киімі
907 бұйрық өзгерістер
қарттарым асыл қазынам тәрбие сағаты 6 сынып
рауза-аде каталог

.
==============================================================

~~~~~ ақпарат көлемінің өсу графигі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

  • 12 Cranford Street, Christchurch, New Zealand
  • +64 3 366 8733
  • info@azena.co.nz

Copyright © 2007/2023 - Azena Motels - All rights reserved.