тіл білімі нені зерттейді - тіл білімінің негіздері аханов > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색

тіл білімі нені зерттейді - тіл білімінің негіздері аханов

페이지 정보

작성자 Milan 작성일 24-06-19 21:00 조회 24 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тіл+білімі+нені+зерттейді+тіл+білімінің+негіздері+аханов
 
 
тіл білімі нені зерттейді - тіл білімінің негіздері аханов [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

B_DSN: B1. Автор (ы) Аханов К. Тип документа: оқулық. Место издания: Алматы. Издательство: Санат. Автор: Аханов, ұлттық архив қоры және архивтер туралы К. А. Book title: Тіл білімінің негіздері. Қазақ тілі білімі — қазақ тілін зерттейтін ғылым саласы. Қазақ тілі білімінің тарихы шартты түрде: а) ұлттық тіл білімі қалыптасқанға дейінгі кезең, туған өлке таулары эссе ә) ұлттық тіл білімі қалыптасқан кезең. Тіл білімі нені зерттейді, тіл білімінің негіздері аханов Аханов К. Тіл біліміне кіріспе. А., 1962. 2. Аханов К. Тіл білімінің негіздері. А, 1973, 1978, 1993. Мақсаты: Жалпы тіл білімі – лингвистиканы жалпы тілдік теориясы. Бұл пəннің алға қоятын мақсаты – студенттерді лингвиистиканың негізгі теорияларымен. В. Фромкин, Р. Родман, Н. Хайамстың «Тіл біліміне кіріспе» оқулығын оқу процесіне енгізу жөніндегі әдістемелік нұсқау. «Тіл біліміне кіріспе» пәні. КІРІСПЕ. «Тіл. В. Фромкин, Р. Родман, Н. Хайамстың «Тіл біліміне кіріспе» оқулығын оқу процесіне енгізу жөніндегі әдістемелік нұсқау. «Тіл біліміне кіріспе» пәні. КІРІСПЕ. «Тіл. Ол қазақ тіл білімінің теориясы, үйірменің үйретері көп методологиялық тұрғыдан жүйеленуі, негізделуі, сондай-ақ қазақ тілінің әлемдік тілдер арасындағы алатын орны мен ерекшеліктерін зерттеді. "Тіл білімінің. НЕГІЗГІ БАҒЫТТАР. (қызметі, зерттеулер, жобалар) Лингвистикалық инновациялар. Мемлекеттік тілдің ғылыми базасын қамтамасыз ету. Ғылыми тілтанымдық. 4Қазақ грамматикасы. Астана: Астана полиграфия, 2002. Б. 86. 5 Аханов К. Тіл білімінің негіздері. Алматы: Санат, 1993. Б. 253. Page 51. Қазақ. Қазіргі тіл біліміндегі әдістер осылайша әр түрлі дәуірлерде жалпы әдістер ретінде туып қалыптасқан. Тіл біліміндегі ен көне әдіс — сипаттама әдісі, оны б. з. д. 5—4 ғ. көне үнділер қолданған. Қолданбалы тіл білімінің негізгі мақсаттары. 19. Практикалық тіл білімі нені зерттейді? 20. Синхрониялық жəне диахрониялық тіл білімі арасындағы айырмашылық. ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНІҢ ТҰҢҒЫШ АНТОЛОГИЯСЫ. Бұл кезде қазақ қоғамы өмірінде жүріп жатқан аса маңызды әлеуметтік үні бар қозғалыстың бірі – қазақ тілінің. Ареалдық тіл білімі – (лат.аrea – кеңістік, аудан) – лингвистикалық география әдістері арқылы тіл құбылыстарының таралу жайын, тіларалық (диалектаралық).





сайт единое окно, е окно кз стоит ли поступать на международные отношения'' в казахстане, международные отношения астана шетел филологиясы 12 бағыт, шығыстану маманы семинарға арналған тренинг, әріптестерге арналған тренингтер адал достық мәтін құрап жаз, адал достық эссе қазақстан республикасының үкіметі жұмыс, үкімет құрамы 2023 жұрнақ пен жалғау мысалдар, туынды сөзге 5 мысал көркем мәтінді дискурстық талдау мәселелері, көркем дискурс ұлы жүз рулары, үш жүз рулары
диалогты оқыту дегеніміз не
олжас сүлейменов атамекен
1555 ж. князьдар мен императордың арасында қандай бітімі жасалды?
мемлекеттік қаржылардың негізгі мақсаты
қазақ тілінің тарихы презентация

.
==============================================================

~~~~~ мектепке дейінгі білім беру ұлттық бағдарламасы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

  • 12 Cranford Street, Christchurch, New Zealand
  • +64 3 366 8733
  • info@azena.co.nz

Copyright © 2007/2023 - Azena Motels - All rights reserved.